Формування
природознавчої компетентності на уроках у початкових класах
Основна мета навчального предмета «
Природознавство» - формування природознавчої компетентності учнів шляхом
засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних
знань, опанування способів навчально – пізнавальної і природоохоронної
діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи.
Вчителі Нетішинського НВК
організовують навчально – пізнавальний процес
на компетентнісно орієнтованих завданнях із
використанням сучасних освітніх технологій( розвиток критичного мислення та
креативності, проблемний підхід, проектні технології). У навчальних цілях
використовують місцевий природознавчий і краєзнавчий матеріал, проводять
екскурсії у природу, у краєзнавчий музей. Для емоційно – естетичного сприйняття
природи вчителі проводять спостереження за довкіллям , дидактичні ігри, уроки,
проведені у формі подорожі, власні дослідження, творчі завдання.
Поряд із фронтальними та
індивідуальними формами роботи вчителі залучають учнів до колективної
діяльності ( парна, групова робота)із застосуванням інноваційних методик,
використанням інформаційно – комунікаційних засобів.