четвер, 19 жовтня 2017 р.

Формування природознавчої компетентності на уроках у початкових класах
Основна мета навчального предмета « Природознавство» - формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, опанування способів навчально – пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи.
Вчителі Нетішинського НВК організовують  навчально – пізнавальний процес   на компетентнісно орієнтованих завданнях із використанням сучасних освітніх технологій( розвиток критичного мислення та креативності, проблемний підхід, проектні технології). У навчальних цілях використовують місцевий природознавчий і краєзнавчий матеріал, проводять екскурсії у природу, у краєзнавчий музей. Для емоційно – естетичного сприйняття природи вчителі проводять спостереження за довкіллям , дидактичні ігри, уроки, проведені у формі подорожі, власні дослідження, творчі завдання.
Поряд із фронтальними та індивідуальними формами роботи вчителі залучають учнів до колективної діяльності ( парна, групова робота)із застосуванням інноваційних методик, використанням інформаційно – комунікаційних засобів.

               








Немає коментарів:

Дописати коментар